Hit detectiesysteem MultiVersus wordt flink op de schop genomen

Geplaatst: 6 augustus om 00:01Aangepast: 5 augustus om 19:37
Welkom bij deze nieuwe Nachtwacht. Het is weer weekend, en voor sommigen zelfs vakantie! Persoonlijk moet de Wacht nog twee dagen strijden voor het zover is. Maar over op het nieuws, met vandaag: Mario Kart 8 Deluxe, Kirby, Elden Ring en meer!

Hit detectiesysteem MultiVersus wordt flink op de schop genomen

Volgens de gameregisseur van MultiVersus worden hitboxes en hurtboxes binnenkort flink op de schop genomen. Dat blijkt uit zijn reactie op een vraag van een speler via Twitter, zie het hieronder. De speler vraagt of de ontwikkelaar van plan is iets te gaan doen aan de bewegingen van Finn, waarop gameregisseur Tony Huynh antwoordt dat ze momenteel werken aan een "big overhaul" van het hitbox/hurtbox-systeem van de game. Voordat het zover is, wordt er echter wel al iets gedaan aan de kracht van Finn.

De hitbox bepaalt is een onzichtbare plek die wordt gecreëerd wanneer een personage aanvalt, die het bereik van de aanval laat zien. Een hurtbox daarentegen, is een andere onzichtbare plek die bovenop ieder personage zit om te bepalen wanneer hij geraakt wordt. Als de hit- en hurtbox over elkaar heen vallen, raakt het aanvallende personage zijn doel.

Een grote "overhaul" van dit systeem, zoals beloofd wordt, kan grote gevolgen hebben voor de manier waarop de game gespeeld wordt. Maar dat hangt natuurlijk vooral af van de mate waarin ontwikkelaar Player First Games.

Niels ArtsHeeft een haat-liefde relatie met League of Legends, maar wil de grootste releases van het moment ook nooit missen.

Lees Meer


Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.

Gerelateerde artikelen

Meer artikelen tonen
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..