Nieuws

The Medium ondersteunt op PC zowel RTX als DLSS

Geplaatst: 13 januari om 11:24Aangepast: 13 januari om 11:22
De PC-versie van horrorgame The Medium ondersteunt zowel RTX als DLSS, zo werd tijdens Nvidia's CES 2021-evenement aangekondigd.

Tijdens het GeForce RTX: Game On-evenement van Nvidia op CES kondigde ontwikkelaar Bloober Team de samenwerking met Nvidia aan. Daardoor krijgt de game op PC ondersteuning voor DirectX Raytracing en Nvidia DLSS-technologie. Dit is vanaf lancering meteen beschikbaar.

Raytracing staat voor de realistische weerkaatsing van licht op reflecterende oppervlaktes. DLSS staat voor Deep Learning Super Sampling, waarmee beelden van lagere resolutie worden opgeschaald voor beeldschermen van hoge resolutie. De RTX is in actie te zien in de onderstaande korte trailer. Bloober Team laat aan DualShockers weten dat The Medium ook raytracing ondersteunt op Xbox Series X.

In The Medium kruipen spelers in de huid van een helderziende die zich begeeft tussen de echte en een spirituele wereld. In het spel worden beiden werelden tegelijk verkend. In de gameplayvideo is dat duidelijk te zien. The Medium verschijnt op 28 januari voor Xbox Series X en S en PC. Opvallend is dat de soundtrack van The Medium mede is gecomponeerd door Akira Yamaoka, bekend van Silent Hill.

Lees Meer


Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.

Gerelateerde artikelen

Meer artikelen tonen
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..