Update voegt FSR 2.1 toe aan Cyberpunk 2077

Geplaatst: 9 november 2022 om 06:38Aangepast: 2 februari 2023 om 14:38
Patch 1.61 brengt ondersteuning voor FSR 2.1 naar Cyberpunk 2077.

Dat maakte ontwikkelaar CD Projekt Red bekend. FSR 2.1 is een techniek van AMD die ervoor zorgt dat games intern op een lagere resolutie kunnen draaien, vergelijkbaar met DLSS van Nvidia en dat komt de performance ten goede. Door middel van opschalingstechnieken zien de games er op het scherm nog steeds scherp uit. De functie wordt alleen ondersteund op Xbox Series X en S, PlayStation 5 en pc. Spelers op Xbox One en PlayStation 4 kunnen niet van de techniek gebruikmaken. 

Cyberpunk 2077 is de eerste game op consoles die FSR 2.1 ondersteund. Deathloop en Scorn ondersteunden eerder al FSR 2.0. Op consoles staat de techniek nog in de kinderschoenen. Op pc wordt de techniek al vaker gebruikt in bijvoorbeeld God of War en Resident Evil Village. 

Update 1.61 brengt verder nog een hoop bug fixes met zich mee. De volledige lijst is via deze link te bekijken. 

Jari KlapwijkDie ene gozer die nog nooit Star Wars en Harry Potter heeft gekeken. Speelt wel graag een spelletje en of dat nou van Xbox, PlayStation of Nintendo is, zal hem een worst wezen.

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.