Eerste season pass voor Dead or Alive 6 kost 90 euro
Gamer.nl
Nieuws

Eerste season pass voor Dead or Alive 6 kost 90 euro

Dead or Alive 6 heeft een season pass die 62 outfits en twee nieuwe vechters toevoegt aan het vechtspel. De extra content kost 89,99 euro.

Op 1 maart was de lancering van Dead or Alive 6. Ontwikkelaar Team Ninja heeft nu ook een season pass beschikbaar gesteld voor het nieuwe vechtspel, welke loopt vanaf maart tot en met juni en nieuwe outfits en personages toevoegt.

De seizoenspas kost 89,99 euro op Steam, Microsoft Store en PlayStation Store en bevat in totaal 62 outfits en twee nieuwe speelbare vechters. Er worden 26 kostuums uitgebracht in maart, in zowel april als mei worden 13 outfits toegevoegd aan het spel en juni brengt twee personages met elk vijf outfits naar Dead or Alive 6.

Deze maand krijgt Dead or Alive 6 een aantal nieuwe outfits die in het teken staan van een bruiloft. De Happy Wedding-update wordt in twee delen uitgebracht en bevat 26 kostuums. Het thema van de outfits die in april en mei uitkomen is nog niet bekendgemaakt.

©GMRimport

De vechter Mai Shiranui wordt in juni geïntroduceerd in Dead or Alive 6, als onderdeel van de samenwerking met The King of Fighters XIV. Een tweede, nog niet onthuld personage wordt ook dezelfde maand toegevoegd aan het spel. Beide vechters krijgen bovendien vijf extra outfits.

Hoewel alle outfits en de twee vechters ook apart aangeschaft kunnen worden, zijn bezitters van de Dead or Alive 6-season pass uiteindelijk goedkoper uit. Het is echter nog niet niet bekend hoeveel de individuele sets gaan kosten.

Dead or Alive 6 is te spelen op pc, Xbox One en PlayStation 4.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nederlandse ontwikkelaar Rusty Lake viert jubileum met gratis game
Gamer.nl
Nieuws

Nederlandse ontwikkelaar Rusty Lake viert jubileum met gratis game

The Mr. Rabbit Magic Show

De uit Amsterdam afkomstige gameontwikkelaar Rusty Lake bestaat tien jaar. De studio viert dit onder andere met een gratis game die nu beschikbaar is.

De ontwikkelaar staat bekend om hun macabere puzzelgames die zich afspelen in het Rusty Lake-universum. Deze spellen combineren point-and-click-gameplay met escape-room-achtige puzzels. Hoewel de verschillende spellen allemaal los te spelen zijn, loopt er ook een rode draad door de games. Er zijn achttien games uitgebracht, waarbij sommige betaald en andere spellen weer gratis zijn.

Om te vieren dat Rusty Lake tien jaar bestaat, heeft de ontwikkelaar nu een nieuwe gratis game uitgebracht, genaamd The Mr. Rabbit Magic Show. Het gaat om een "korte maar mysterieuze" game. Daarbij wordt er in het spel gehint naar de volgende grote game van de ontwikkelaar, genaamd Servant of the Lake. The Mr. Rabbit Magic Show kan gratis gedownload worden via iOS, Android, Steam en Itch.io. Daarbij is er op verschillende digitale winkels een uitverkoop van Rusty Lake-games gaande.

Watch on YouTube
Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Microsoft zag afgelopen kwartaal een stijging in omzet van games
Gamer.nl
Nieuws

Microsoft zag afgelopen kwartaal een stijging in omzet van games

De hardwareverkoop blijft echter wel dalen

De gamedivisie van Microsoft heeft het afgelopen kwartaal een stijging in omzet gezien. De omzet van hardwareverkoop blijft wel nog altijd dalen.

Het bedrijf maakte de kwartaalcijfers van het derde fiscale kwartaal van 2025 bekend. Daaruit blijkt dat Microsoft 70,1 miljard dollar aan omzet heeft gedraaid in dat kwartaal, wat voor een netto-opbrengst van 25,8 miljard dollar zorgde. Dat betreft een groei van respectievelijk 13 en 18 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

Deze groei is vooral te danken aan de cloud- en Office-producten van Microsoft, maar ook de Xbox-divisie heeft succes geboekt: de omzet van de gamesafdeling is met 5 procent gestegen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Binnen die divisie is Xbox-content en services, waar Xbox-games en Game Pass onder vallen, met 8 procent gestegen. Dit mede dankzij spellen als Call of Duty, Minecraft en Avowed. Ook Game Pass-abonnees zijn gestegen, al werden er geen precieze cijfers genoemd.

De cijfers rondom Xbox-hardware zijn echter wederom gedaald - ditmaal met 6 procent. Al enkele jaren daalt de verkoopt van Xbox-consoles, en daar lijkt vooralsnog geen verandering in te zijn gekomen. Op zich is dat ook niet heel gek, aangezien Microsofts huidige strategie betekent dat Xbox-games op steeds meer verschillende manieren aangeboden worden - ook op concurrerende consoles zoals de PlayStation 5.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!