Filmversie van Sonic the Hedgehog gelekt
PU.nl
Nieuws

Filmversie van Sonic the Hedgehog gelekt

Er is een stijlgids en een digitale afbeelding gelekt die het uiterlijk van de filmversie van Sonic the Hedgehog onthullen. De film verschijnt in november dit jaar in de bioscoop.

Een aantal afbeeldingen onthullen hoe Sonic the Hedgehog er vermoedelijk uit gaat zien in de live-action-film die eind dit jaar moet verschijnen. Het marketingbedrijf Hamagami/Carroll plaatste de promotiebeelden, waarop het ontwerp en de stijlgids van het personage te zien is, op hun website en al snel hierna werden deze weer verwijderd.

Niet veel later verscheen op de website van TSSZ News een afbeelding van het volledige lichaam van de filmversie Sonic the Hedgehog. Het uiterlijk van het personage komt overeen met de eerder gelekte afbeeldingen en laat zien dat Sonic kleinere ogen heeft dan normaal, rode Nike-schoenen draagt en dat de witte handschoenen onderdeel zijn geworden van zijn vacht.

Op Twitter werden de gelekte afbeeldingen geplaatst door Wario64. De reacties op de beelden waren vooral negatief en fans noemen het live-action-personage onder andere een "nachtmerrie" en een "1 april grap".

In december vorig jaar was het silhouet van de filmversie van Sonic the Hedgehog al te zien op een teaserfoto. Tim Miller, uitvoerend producent van de film onthulde toen dat Sonic een vacht zou hebben en dat de ogen van het personage zouden afwijken van het origineel.

Al sinds 2016 waren er plannen om een live-action Sonic the Hedgehog-film te maken. Nadat er vervolgens lange tijd niks meer werd gehoord over dit project, werd in oktober 2017 bekendgemaakt dat Paramount Pictures de productie van de film overnam. Sonic the Hedgehog komt op 8 november 2019 uit in de Verenigde Staten. In Nederland staat de film vooralsnog gepland op 30 januari 2020.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Embracer voert nog meer veranderingen aan gamedivisies door
PU.nl
Nieuws

Embracer voert nog meer veranderingen aan gamedivisies door

Bedrijf wil in fiscaal jaar 2025/2026 in totaal 76 games uitbrengen

Embracer Group heeft in navolging van veranderingen vorig jaar aangekondigd nog meer aanpassingen te maken aan zijn gamedivisies.

Vorig jaar bleek al dat Embracer werd opgesplitst in drie bedrijven: Asmodee, Coffee Stain & Friends en Middle-earth Enterprises & Friends. Laatstgenoemde bedrijf heeft bekende (game)franchises als Tomb Raider, The Lord of the Rings, Kingdom Come: Deliverance en Dead Island onder zich, Asmodee richt zicht op tabletop-spellen en Coffee Stain is bedoeld voor indiespellen.

Nu heeft Embracer aangekondigd dat Coffee Stain & Friends wordt losgekoppeld en een geheel losstaand bedrijf wordt. De aandelen van Coffee Stain worden verdeeld onder de aandeelhouders van Embracer, dus in feite blijft Coffee Stain nog steeds eigendom van Embracer. De loskoppeling van Coffee Stain draait dan ook vooral om het feit dat het bedrijf als een losse entiteit zal functioneren op de beurs. Volgens Anton Westbergh, de medeoprichter van Coffee Stain, is het feit dat de uitgever een losstaand bedrijf wordt "zowel spannend en ook een beetje eng - maar op een goede manier".

Middle-earth & Friends zal vanaf nu bekendstaan als Fellowship Entertainment. Daar blijven nog steeds de bovengenoemde IP's onder vallen.

Embracer laat weten dat het in het fiscale jaar 2025/2026 in totaal 76 verschillende games wil uitgeven, waaronder Gothic 1 Remake, MEtal Eden, Fellowship, Reanimal, Wreckreation, een nieuwe Spongebob Squarepants-game, Norse: Oath of Blood en Deep Rock Galactic: Rogue Core. Ook de pas uitgestelde games Killing Floor 3 en Marvel 1943: Rise of Hydra staan nog op stapel.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
We geven Deliver At All Costs voor de PlayStation 5 weg!
PU.nl
Nieuws

We geven Deliver At All Costs voor de PlayStation 5 weg!

Toet toet!

Soms is het leven wat ingewikkeld, wat ons doet verlangen naar simpelere tijden. Deliver At All Costs lijkt op een fijne terugkeer naar de chaotische arcade-racegames van weleer, dus om de verschijning van het spel te vieren geven we met bol een PS5-exemplaar weg.

Deliver At All Costs is ogenschijnlijk een soort kruising tussen de opzet van Crazy Taxi en de klassieke top-down Grand Theft Auto-games die we vroeger speelden. De opzet is simpel: als pakketbezorger rijd je rond met de meest gestoorde spullen, die koste wat het kost op hun bestemming moeten komen. De chaos die daarbij komt kijken? Deal with it.

Al beukend door gebouwen met je bestelbusje of op de voet rennend bezorg je ook niet zomaar een Nintendo Switch 2 aan ome Jacco. De dozen zijn gevuld met spullen als bommen, haaien, standbeelden, noem het maar op. Is Deliver At All Costs de meest meeslepende game-ervaring die je dit jaar gaat hebben? Waarschijnlijk niet. Maar zoals de GTA-ervaring ons leert is er veel vermaak te vinden in chaos.

Wat moet je doen om de game te winnen? Ga naar de website van bol, vind de productcode in de url (bestaande uit zestien cijfers) en vul die hieronder in het invulformulier in! Vergeet ook niet je naam en emailadres in te vullen, dan sturen we je zo snel mogelijk een code om de game fysiek op bol.com te bestellen!

Doet het invulformulier het niet? Klik dan hier.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!