Lian Li kondigt luxe Uni Fan AL120-casefans aan
PU.nl
Nieuws

Lian Li kondigt luxe Uni Fan AL120-casefans aan

De Taiwanese hardware-fabrikant Lian Li zet de 'Uni Fan'-reeks voort met de komst van de AL120-casefans. Ook deze fans zijn gemakkelijk aan elkaar te koppelen, maar zijn voorzien van alternatieve rgb-verlichting en een aluminiumbehuizing.

Lian Li belooft met Uni Fan AL120 een verbetering in airflow (64,5 CFM) en lagere geluidsniveaus (17 tot 28,3 dB) ten opzichte van eerdere fans. De ventilatoren komen met toerentallen van 800 tot 1900 RPM. Maar liefst vier stuks kunnen 'draadloos' aan elkaar ge-daisy-chaint worden, aan de hand van een unieke klik-interface in de behuizing.

De Uni Fan AL-serie lanceert aanvankelijk met een 120mm grootte, verkrijgbaar in zowel zwart als wit. De eerder verschenen Uni Fan SL-reeks is inmiddels verkrijgbaar in zowel 120mm als 140mm grootte. Ook die is te verkrijgen in zwart en wit, maar is ietwat beperkter in rgb-effecten.

Watch on YouTube

De SL-reeks verstopt 32 rgb-lampjes in de lichtstroken in het chassis, waar de AL-serie ze ín de ventilator verwerkt, met minimaal verlichte hoekjes aan de flanken en een lichtring rondom het medaillon op de achterzijde. De rgb-verlichting wordt wederom aangestuurd door de L-Connect-software, zij dat ditmaal versie 2.0. 

Een enkele, vernieuwde Uni Hub-controller kan 16 Uni Fans besturen (vier daisy-chains van elk vier fans) en de L-Connect 2.0-software stuurt nu maximaal vier Uni Hubs aan. In totaal zou één pc hierdoor 64 afzonderlijke argb-ventilatoren kunnen besturen. De nieuwe Uni Hub-controller dient wel los aangeschaft te worden — het oudere model werkt daarnaast niet op de nieuwe AL-ventilatoren. 

Lian Li's Uni Fan AL120 is online al op verscheidene plekken te bestellen. Een enkele casefan kost op bijvoorbeeld AliExpress circa 23,64 euro, terwijl een bundel van drie fans momenteel te verkrijgen is tegen circa 78,82 euro. 

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
De ontwikkeling van Mario Kart World begon in 2017
PU.nl
Nieuws

De ontwikkeling van Mario Kart World begon in 2017

De game werd oorspronkelijk ontwikkeld voor de eerste Switch

De ontwikkeling van Mario Kart World is in 2017 van start gegaan - toen nog voor de eerste Switch-console.

Dat blijkt uit een nieuw Ask the Developer-interview dat Nintendo heeft gepubliceerd. Daarin wordt gemeld dat de ontwikkeling van Mario Kart World ergens eind 2017 begon, toen de ontwikkeling van Arms werd afgerond. De game begon als Switch-spel, maar in 2020 werd besloten dat het een Switch 2-game ging worden. Dit omdat toen gewerkt werd aan de Booster Course Pass voor Mario Kart 8 Deluxe.

Daarbij moesten de ontwikkelaars ook concessies doen als de game op de eerste Switch was uitgekomen: "Het was moeilijk voor ons om alles in de game te stoppen wat we voor ogen hadden. We overwogen om de graphics minder gedetailleerd te maken, de resolutie omlaag te schalen en zelfs om de framerate naar 30 fps te verlagen."

Verder wordt in het interview gemeld dat de soundtrack ditmaal gebruikmaakt van meer echte instrumenten, en dat er meer dan tweehonderd verschillende nummers in de game zitten - allemaal compleet nieuwe nummers. Ook wordt gemeld dat een complete dagcyclus in de game ongeveer 24 minuten beslaat. Verder blijkt dat er in de game in totaal honderd circuits zitten als alle verschillende paden tussen tracks worden meegerekend. In de open spelwereld kunnen allerlei stickers worden gevonden die naar gelieve op de karts kunnen worden geplakt.

Mario Kart World komt op 5 juni exclusief naar Nintendo Switch 2 en gaat 79,99 digitaal en 89,99 euro fysiek kosten, al is er ook een Switch 2-bundel beschikbaar waarbij een digitale code van de game geleverd wordt. Hoewel de game zoals gebruikelijk circuits bevat, zijn die allemaal in een open spelwereld geplaatst die spelers naar gelieve kunnen verkennen.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nog meer gameplay van GTA-achtige MindsEye getoond
PU.nl
Nieuws

Nog meer gameplay van GTA-achtige MindsEye getoond

De game komt op 10 juni naar PS5, Xbox Series en pc

Er zijn wederom een tweetal gameplayvideo's van MindsEye, de debuutgame van Build a Rocket Boy, uitgebracht.

Afgelopen weekend viel er ook al gameplay van het spel te zien, en nu zijn er wederom twee video's te bekijken. In de ene video is te zien hoe de speler gedurende de nacht door de open spelwereld rijdt, terwijl de andere trailer vooral schietactie bevat. Beide video's kunnen hieronder worden bekeken.

MindsEye is een verhaalgedreven actie-adventure-thriller gesitueerd in de nabije toekomst. Spelers besturen Jacob Diaz, die een mysterieuze neurale implant heeft en achter de waarheid rondom "AI, high-tech experimenten en ongeregelde militaire macht" probeert te komen. Het spel speelt zich daarbij af in Redrock City.

De game wordt ontwikkeld door Build a Rocket Boy, de studio van voormalige Grand Theft Auto-producent Leslie Benzies. IO Interactive geeft het spel uit. MindsEye wordt gemaakt met dezelfde tools als Everywhere, een online platform waarmee spelers hun eigen levels of complete games kunnen creëren. De studio van Benzies gebruikt Everywhere dus ook om MindsEye te ontwikkelen. Build a Rocket Boy heeft echter benadrukt dat MindsEye een losstaande game is, maar dat er ook nog aan Everywhere gewerkt wordt.

MindsEye komt op 10 juni uit. De game verschijnt zowel fysiek als digitaal op PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc, en kost 59,99 euro.

Watch on YouTube
Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!