Releasedatum Kingdom Hearts-dlc gelekt in nieuwe trailer
Gamer.nl
Nieuws

Releasedatum Kingdom Hearts-dlc gelekt in nieuwe trailer

Volgens een verwijderde trailer op de YouTube-pagina van Square Enix verschijnt de nieuwe Kingdom Hearts-dlc, genaamd ReMIND, op 23 januari 2020 voor PlayStation 4 en 25 februari voor Xbox One.

Op het YouTube-account van Square Enix dook een trailer op van de nieuwste Kingdom Hearts-dlc, niet veel later werd deze video op privé gezet. De video stond echter lang genoeg online voor alerte fans om de releasedatum te constateren. Volgens de trailer verschijnt de ReMIND-dlc eerst voor PlayStation 4 en later voor Xbox One.

Niet alleen de releasedatum kon worden afgeleid uit de video, er stond namelijk ook een beschrijving bij de video. In deze beschrijving stond het plot van de uitbreiding kort beschreven.

"ReMIND - Het andere verhaal dat zich ontrafelde tijdens de climax van Kingdom Hearts 3. Vlak voor het eindgevecht , vertrekt Sora vastberaden om Kairi te redden. Hij reist hiervoor af naar de begraafplaats van The Keyblade. Zonder lichamelijke vorm gaat hij op zoek naar het hart van de zeven Guardians of Light. Door de gevechten persoonlijk mee te maken, ontdekt Sora een waarheid die hij nooit had kunnen voorspellen. ", bericht Square Enix.

Hoewel de video snel offline werd gehaald, zijn er genoeg fans geweest die de video hebben bekeken. Volgens deze mensen waren er verschillende personages van de Final Fantasy-games te zien in de trailer. Het gaat hier in elk geval om Aerith, Leon en Yuffie. Er is helaas nog niks bevestigd, daarvoor moet de video eerst van privé af worden gehaald.

De trailer is natuurlijk overal alsnog opgedoken. Check hem hieronder.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nederlandse ontwikkelaar Rusty Lake viert jubileum met gratis game
Gamer.nl
Nieuws

Nederlandse ontwikkelaar Rusty Lake viert jubileum met gratis game

The Mr. Rabbit Magic Show

De uit Amsterdam afkomstige gameontwikkelaar Rusty Lake bestaat tien jaar. De studio viert dit onder andere met een gratis game die nu beschikbaar is.

De ontwikkelaar staat bekend om hun macabere puzzelgames die zich afspelen in het Rusty Lake-universum. Deze spellen combineren point-and-click-gameplay met escape-room-achtige puzzels. Hoewel de verschillende spellen allemaal los te spelen zijn, loopt er ook een rode draad door de games. Er zijn achttien games uitgebracht, waarbij sommige betaald en andere spellen weer gratis zijn.

Om te vieren dat Rusty Lake tien jaar bestaat, heeft de ontwikkelaar nu een nieuwe gratis game uitgebracht, genaamd The Mr. Rabbit Magic Show. Het gaat om een "korte maar mysterieuze" game. Daarbij wordt er in het spel gehint naar de volgende grote game van de ontwikkelaar, genaamd Servant of the Lake. The Mr. Rabbit Magic Show kan gratis gedownload worden via iOS, Android, Steam en Itch.io. Daarbij is er op verschillende digitale winkels een uitverkoop van Rusty Lake-games gaande.

Watch on YouTube
Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Microsoft zag afgelopen kwartaal een stijging in omzet van games
Gamer.nl
Nieuws

Microsoft zag afgelopen kwartaal een stijging in omzet van games

De hardwareverkoop blijft echter wel dalen

De gamedivisie van Microsoft heeft het afgelopen kwartaal een stijging in omzet gezien. De omzet van hardwareverkoop blijft wel nog altijd dalen.

Het bedrijf maakte de kwartaalcijfers van het derde fiscale kwartaal van 2025 bekend. Daaruit blijkt dat Microsoft 70,1 miljard dollar aan omzet heeft gedraaid in dat kwartaal, wat voor een netto-opbrengst van 25,8 miljard dollar zorgde. Dat betreft een groei van respectievelijk 13 en 18 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

Deze groei is vooral te danken aan de cloud- en Office-producten van Microsoft, maar ook de Xbox-divisie heeft succes geboekt: de omzet van de gamesafdeling is met 5 procent gestegen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Binnen die divisie is Xbox-content en services, waar Xbox-games en Game Pass onder vallen, met 8 procent gestegen. Dit mede dankzij spellen als Call of Duty, Minecraft en Avowed. Ook Game Pass-abonnees zijn gestegen, al werden er geen precieze cijfers genoemd.

De cijfers rondom Xbox-hardware zijn echter wederom gedaald - ditmaal met 6 procent. Al enkele jaren daalt de verkoopt van Xbox-consoles, en daar lijkt vooralsnog geen verandering in te zijn gekomen. Op zich is dat ook niet heel gek, aangezien Microsofts huidige strategie betekent dat Xbox-games op steeds meer verschillende manieren aangeboden worden - ook op concurrerende consoles zoals de PlayStation 5.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!