Ontgrendelde content uit Call of Duty: Modern Warfare 2 gaat mee naar Modern Warfare 3
Gamer.nl
Nieuws

Ontgrendelde content uit Call of Duty: Modern Warfare 2 gaat mee naar Modern Warfare 3

Enkele uitzonderingen daargelaten

Veel van de content die spelers in het vorig jaar verschenen Call of Duty: Modern Warfare 2 hebben ontgrendeld, wordt meegenomen naar het later dit jaar te verschijnen Modern Warfare 3.

Dat heeft Activision Blizzard laten weten in een blogpost. Er gingen al geruchten over deze mogelijkheid, maar nu is het bevestigd. "Voor het eerst in de geschiedenis van Call of Duty wordt een enorme hoeveelheid content uit de vorige Modern Warfare-game meegenomen naar de volgende Modern Warfare-titel."

Hieronder vallen onder andere "wapens en cosmetische content, waaronder Bundles, Operators en andere beloningen en ontgrendelbare items uit de game." Denk ook aan blueprints, wapenstickers, charms, emblemen, laadschermen, calling cards en skins voor voertuigen.

Uitgezonderd is content gerelateerd aan gameplayopties die niet in Modern Warfare 3 beschikbaar zijn. "Als Modern Warfare 3 bijvoorbeeld geen Tactical Amphibious-voertuig heeft, zullen de skins die je hiervoor hebt ontgrendeld niet meegenomen worden."

Het bedrijf benadrukt dat alles dat in Modern Warfare 3 wordt ontgrendeld, niet meegenomen kan worden naar Modern Warfare 2.

Activision Blizzard kondigde na langdurige geruchten begin deze week het bestaan van Call of Duty: Modern Warfare 3 aan, het vervolg op het vorig jaar verschenen Modern Warfare 2. De game komt op 10 november uit. Gisteren werd een trailer getoond waaruit blijkt dat de slechterik Makarov - bekend uit de oorspronkelijke Modern Warfare-trilogie - terugkeert. Op 17 augustus worden er meer details over de game via Warzone 2.0 onthuld.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Grand Theft Auto 6 had invloed op Death Stranding 2-releasedatum
Gamer.nl
Nieuws

Grand Theft Auto 6 had invloed op Death Stranding 2-releasedatum

Kojima's nieuwe game komt op 26 juni uit

De releasedatum van Death Stranding 2: On the Beach is deels beïnvloed door Grand Theft Auto 6.

Dat heeft Death Stranding-ontwikkelaar Hideo Kojima aangegeven (vertaald door onze PU-columnist Genki). Daarbij is het duidelijk dat de quote van Kojima afkomstig is van voordat we vorige week te horen kregen dat Grand Theft Auto 6 niet meer aankomend najaar, maar op 26 mei 2026 verschijnt.

"Mocht GTA (6) in november uitkomen, dan maakt iedereen daar ruimte voor. In een vergelijkbare situatie zouden alle films ruimte maken wanneer aangekondigd werd dat een nieuwe Mission Impossible-film in mei uitkomt." Kojima liet daarbij weten dat hij eigenlijk graag Death Stranding 2 in september uit had willen geven. Vermoedelijk bedoelt hij hiermee dat er voor een release op 26 juni is gekozen, deels om een eventuele GTA 6-release in het najaar te ontlopen.

Death Stranding 2: On the Beach komt naar PlayStation 5. Diverse acteurs en actrices uit de eerste Death Stranding keren terug, waaronder Léa Seydoux, Norman Reedus en Troy Baker. Ook Shioli Kutsuna en Elle Fanning hebben rollen in de game. De eerste Death Stranding verscheen in 2019 op PlayStation 4 en kwam later ook uit op PlayStation 5, pc, Xbox en iOS. Het spel biedt een uniek concept, waarbij spelers door een post-apocalyptisch landschap lopen om pakketten te bezorgen. Zoals gebruikelijk bij games van Kojima worden gameplaysegmenten afgewisseld met soms langdurige filmpjes waarin vooral het verhaal en dialogen centraal staan.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nieuwe PlayStation-ontwikkelaar TeamLFG opent zijn deuren
Gamer.nl
Nieuws

Nieuwe PlayStation-ontwikkelaar TeamLFG opent zijn deuren

Werkt waarschijnlijk aan de Gummy Bears-liveservicegame waar geruchten over gaan

Sony Interactive Entertainment heeft de nieuwe PlayStation Studios-ontwikkelstudio TeamLFG opgericht.

Dat valt in een artikel op PlayStation Blog te lezen. De ontwikkelaar is gesitueerd in Bellevue, Washington en maakte oorspronkelijk onderdeel uit van Bungie. Als losstaand PlayStation Studios-team hebben diverse ervaren ontwikkelaars uit de industrie zich bij de studio aangesloten om te werken aan een nieuw spel.

Het gaat om een "ambitieus incubatieproject" dat wordt beschreven als een "team-based actiegame dat inspiratie haalt uit vechtspellen, platformers, moba's, levenssimulaties en 'kikkerachtige' games". De game zou gesitueerd zijn in een "luchthartige, komische wereld dat onderdeel uitmaakt van een compleet nieuw, mythisch science-fantasie-universum."

Aan de beschrijving te lezen gaat het waarschijnlijk om de Gummy Bears-game waar al sinds begin dit jaar geruchten de ronde over doen. De moba zou elementen bevatten die doen denken aan Nintendo's Super Smash Bros.-reeks. Spelers hebben geen levensbalken, maar een op percentages gebaseerd gezondheidssysteem. Wanneer men meer schade oploopt, wordt men verder van de actie verwijderd wanneer men geraakt wordt. Spelers kunnen zelfs compleet van de map weggevaagd worden. Het spel zou meerdere modi bevatten en drie klassen: Attack, Defense en Support.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!