Over de Redfall-review
PU.nl
Reviews

Over de Redfall-review

Hij is onderweg

Vandaag verschijnt de Bethesda-shooter Redfall, en de review is onderweg.

Sinds afgelopen weekend is onze redacteur Lars aan de slag met de co-op-shooter, die de afgelopen maanden wat negatief in het nieuws was. Zo is het niet mogelijk om de game offline te spelen en bevat de Xbox-versie bij verschijning nog geen 60fps-modus

Helaas is ook de huidige framerate in onze ervaring  instabiel. 

"Redfall schiet lekker weg, maar het is goed te begrijpen waarom de game geen performance-modus heeft", zegt Lars. "Zelfs 30 fps weet de game in veel situaties niet vast te houden."

Uiteraard komt er meer bij kijken dan de technische prestaties en willen we de game een eerlijke kans geven – zeker met het coöperatieve element in het achterhoofd. Verwacht de review daarom later deze week.

Ondertussen kun je lezen welke games er nog meer in mei verschijnen (Zelda) en hoe Visual Concepts Lego 2K Drive heeft gebouwd

Redfall is nu beschikbaar voor Xbox Series X, Xbox Series S en pc. De game is ook beschikbaar op Xbox Game Pass.

75 Reacties
Nieuwste
Oudste Meeste likes
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Larafin
04 mei 2023 - 11:48

@kleinekoosjer
Dus is het gewoon een 6.
Ik speel Heroes & Generals met mijn beste maat en wij zouden die game ook niet meer dan een 5 geven, misschien niet eens een 4.

Dat iets je vermaakt, betekent niet dat het automatisch ook goed is.

kleinekoosjer
04 mei 2023 - 15:09
Antwoord aan  Larafin

@Ardyn Klopt, maar als iets je niet helemaal zint betekend het ook niet direct dat het helemaal ruk is.. Ik vind veel reacties hier (en over het hele web) wel erg overdreven zuur. Bashen om het bashen, soms zelfs zonder dat men het echt gespeeld heeft. Maar goed. . we leven inmiddels in een wereld waar gezeik de boventoon voert. Hoop lui die meningen verkondigen als waarheden.. dingen naar beneden halen om zelf beter te doen lijken.. perfectie van een ander eisen zonder zelf iets te kunnen etc.. Echt om gek van te worden.

Larafin
04 mei 2023 - 17:57
Antwoord aan  kleinekoosjer

@kleinekoosjer
Als ik hier en daar de reviews lees en bekijk, merk ik ook dat het spel zeer creatief arm is. Dat enemies stammen uit de PS3/360 tijd e.d.
Nu ga ik zelf het spel niet spelen. Dat was ik sowieso al niet van plan, maar het lijkt er wel op dat de game zeer ondermaats is voor het kaliber dat je mag verwachten.

Larafin
04 mei 2023 - 11:45

@GoofyZ3
Dit draait op de Unreal Engine, lol.

TripleR40
03 mei 2023 - 14:00

@kleinekoosjer met 3 vrienden en bier is koekhappen ook leuk zegt niks over de game

kleinekoosjer
03 mei 2023 - 14:26
Antwoord aan  TripleR40

@TripleR40 Op een paffie na was ik volledig nuchter..
Misschien dat dat het was. Prima gamepie, mits je gepaft hebt..

Hellspawn
03 mei 2023 - 10:37

@kleinekoosjer Mooi om te zien dat er nu wat meer gamers Redfall uitproberen. Bedankt voor je impressies.

Robskeee
03 mei 2023 - 10:10

@Hellspawn Dankzei jouw verhaal ga ik de download vanavond toch even aanzetten, we hebben een standaard coop groepje die altijd in is om dit soort games te spelen. Thx!

Hellspawn
03 mei 2023 - 10:37
Antwoord aan  Robskeee

@Robskeee Mooi zo! Ik ben benieuwd naar je ervaringen met Redfall.

kleinekoosjer
03 mei 2023 - 09:50

Gisteren met 3 maten gespeeld. Ieder een ander poppetje.
Nee de game is niet volledig polished en we zijn her en der wel wat bugs/slordigheden tegen gekomen .. (zo zie je de flashlights van je medespelers niet.. en je eigen schaduw is ook nergens te bekennen.. erg raar). Maar zowel ik als mijn 3 vrienden hebben ons prima vermaakt in de eerste paar uren en zijn zeker van plan dit nog een tijdje verder te spelen. Sfeertje van het stadje is echt wel nice. Lachen spel niet perfect. Voor nu een 7.

Qua instellingen op de Series X heb ik beetje getweaked na wat internet tips:

Field of view op max (hier ben ik nog niet helemaal over uit)
Motion Blur helemaal uit
Cursors speed nu op 3.25

GoofyZ3
03 mei 2023 - 08:55

Bethesda maakt echt belachelijk slechte engines die voor geen meter draaien.

TripleR40
03 mei 2023 - 08:06

@Hellspawn de reviewers van opencritic en metacritic hebben de game wel gespeeld en die komen ook niet verder van 63 en 64. Dus dat hun zeiken is wel terecht. Ik heb geen gamepass maar heb het bij een maar gezien en potdomme wat is dit spel onder de maat zeg Killzone shadow fall is nog mooier en een betere shooter.

Bart81
03 mei 2023 - 08:34
Antwoord aan  TripleR40

@TripleR40
Ja ja, nu weten we het wel. PlayStation good, Xbox bad.

TripleR40
03 mei 2023 - 08:40
Antwoord aan  Bart81

@Bart81 vergeet Nintendo niet ook heel goed

Hellspawn
03 mei 2023 - 10:27
Antwoord aan  TripleR40

@TripleR40 Ja, en? Ik beschrijf gewoon mijn eigen persoonlijke speelervaring met Redfall. En ik schrijf er nota bene bij dat het is, zoals ik de game vind. Je kunt wel met andere getalletjes komen, maar dat zijn ook maar meningen van reviewers, mensen. En Opencritic en Metacritic geven een gemiddelde aan van meerdere reviews. Prima verder, en als mensen daar liever vanuit gaan dan de game daadwerkelijk te proberen, mij best. Maar je kunt volgens mij reviews hooguit raadplegen als een indicatie, niet als een soort absolute waarheid. Ik heb zelf ooit een groot aantal reviews geschreven over PS2, PS3 en Xbox of Xbox 360 games. Maar desondanks is en blijft het toch mijn mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet.

En wat de 30 fps framerate betreft, Microsoft had aangegeven met de nieuwe generatie Xbox Series games, dat deze standaard op 60 fps zouden draaien. Nou, die belofte komt men dus nu niet na met Redfall. Dat vind ik ook nogal stom, maar Bethesda heeft aangegeven dat de 60 fps modus nog zal volgen. Dat mensen daar nu in zijn teleurgesteld, is mijns inziens logisch. De huidige nieuwe generatie consoles is echter pas een paar jaar oud. Velen hebben zelfs pas vorig jaar een Xbox Series console of een PS5 kunnen bemachtigen door alle leveringsproblemen. Het is toch wel een beetje verbazingwekkend om te doen alsof 30 fps nu een regelrechte aanfluiting en dito onoverkomelijke ramp is, terwijl dat een paar jaar geleden jarenlang gewoon de norm was. Ik snap best dat hoe meer je in 60 fps speelt, hoe moeilijker het is om weer terug te gaan. Maar misschien zijn er toch meer gamers die een game spelen omdat ze het spel gewoon leuk vinden. En niet zo extreem gefocust zijn op allerlei specificaties.

TripleR40
03 mei 2023 - 10:51
Antwoord aan  Hellspawn

@Hellspawn dus jou mening zegt dus ook niks ?

Boondock Saint
03 mei 2023 - 00:07

@Hellspawn Helemaal mee eens, dacht al dat ik de enige was die de game wel leuk vindt lol! Al dat negatieve gelul hier en dan vooral van mensen die de game geen eens hebben aangeraakt, triest! Draait gewoon goed en nog belangrijker tegenwoordig, het is gewoon fun!

Hellspawn
02 mei 2023 - 23:26

Ik lees hier veel meningen, maar wie heeft de game nou daadwerkelijk gespeeld? Vanmiddag en vanavond heb ik Redfall bij elkaar een uurtje of 4 gespeeld, ook in de coop met twee andere spelers. Het spel draait gewoon prima tot zeer goed. Hier en daar wat kleine hiccups, dat is alles. Ik begrijp al dat gedoe over die zogenaamde talloze technische mankementen niet zo, waar het internet al een paar dagen bol van staat. Dat de game bij voorkeur op 60 fps zou moeten draaien, daar ben ik het mee eens. Maar op 30 fps draait Redfall op een Xbox Series X gewoon zoals het hoort. Ik lees gisteren en vandaag allerlei lieden die beweren dat Redfall zo ongeveer onspeelbaar zou zijn. En dat is een grove leugen. Probeer het zelf maar. Hoe de game zich gedraagt op een PC, dat weet ik niet. Dat zou zomaar anders kunnen zijn.

Redfall is een vermakelijke game, zowel alleen, maar zeker met een paar vrienden. De gevechten zijn leuk, vooral met de uitdagende vampiers. De gewone soldaten doen het soms goed, maar gedragen zich vaak als kanonnenvlees, de artificiele intelligentie had wat dat aangaat wel wat beter gekund. De game kent aardig wat verrassingen, die zeer zeker het spelen waard zijn. In het begin moet het spel wel even op gang komen, maar als je eenmaal bezig bent, wordt het wat mij betreft wel leuker. Als je een geinige en goed speelbare coop shooter wilt, zou ik deze zeker eens proberen. Ik denk dat Redfall een reviewcijfer verdient zo tussen de 7 en een 7 en een half. Maar dat is mijn indruk. Met 60 fps denk ik voor mij misschien zelfs een 8. Maar zo zie ik het.

Heccer_NL
02 mei 2023 - 19:56

@kleinekoosjer Veel plezier in ieder geval dat dan wel!

revanius
02 mei 2023 - 19:22

@Snoop213 onder leiding van micosoft, helaas was het na Prey en dishonored 2 minder. Snapte de hype van deathloop niet

Kenny
02 mei 2023 - 19:42
Antwoord aan  revanius

@revanius de hype van deathloop was dat het een Sony (timed) exclusive was. De hele industrie oordeelt anders over Sony.

MooiMan
02 mei 2023 - 17:54

@SuperDre

In principe wordt een game gereviewd in de staat hoe ie op dag 1 uitgekomen is. Dat is het eingelijke meetpunt. Echter is uitstellen tegenwoordig, in een aantal gevallen, een betere optie, zodat de betreffende game uiteindelijk wel gewoon in een fatsoenlijke staat uitgebracht wordt.

kleinekoosjer
02 mei 2023 - 17:26

De cijfers gaan van negens naar vieren.. Ik ga het vanavond lekker zelf proberen. Heb 3 vrienden opgetrommeld. We gaan het zien.
Wish me luck..

Snoop213 (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 14:40

Deze gebruiker is verwijderd

poklaan
02 mei 2023 - 16:07

@Snoop213 ook in vergelijking met Prey is er een gigantisch verschil qua kwaliteit. Prey was misschien geen GotY materiaal maar was wel gewoon een goede game. Redfall is troep die te vroeg uit is gegeven.

Snoop213 (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 16:49
Antwoord aan  poklaan

Deze gebruiker is verwijderd

LarsCornelis
02 mei 2023 - 18:04

@Snoop213 wow wacht even, we gaan hier toch niet negatief lopen doen over Prey?

Snoop213 (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 18:11
Antwoord aan  LarsCornelis

Deze gebruiker is verwijderd

revanius
02 mei 2023 - 19:26

@Snoop213 prey is een goede game.

LarsCornelis
02 mei 2023 - 13:30

@ali3n8tor ik zou je graag elke review op de dag van de release, of eerder, aanbieden. Maar helaas is dat niet zo simpel. Deze code kregen we vrij laat. Wat niet automatisch betekent dat een game slecht is, ik heb weleens weinig tijd gehad voor een goede game en veel tijd voor een slechte game. En soms zijn bepaalde functies niet of niet goed te testen.

Dan is het altijd een afweging of je een review snel brengt of niet. Daar zitten altijd voor- en nadelen aan, want je wilt enerzijds mensen snel informeren, anderzijds ook een goed beeld krijgen van alle functionaliteiten. Daar is niet altijd een perfecte lijn in te trekken, maar we doen ons best.

ali3n8tor
02 mei 2023 - 15:47
Antwoord aan  LarsCornelis

@LarsCornelis Dat snap ik allemaal wel, maar als ik 3-4 dagen later moet terugkomen voor een review van een game die overal ter wereld al gereviewed is tegen die tijd, geeft mij dat als site bezoeker nou niet echt een trigger om hem dan alsnog te gaan lezen. Maar dat is persoonlijk, ik heb de attentiespanne van een garnaal. ik hoop gewoon dat redfall hee een vlinder *poef*

poklaan
02 mei 2023 - 11:59

De discussie over wat voor een impact Microsoft heeft gehad op deze game zal de komende dagen en weken wel gaan losbarsten. Ja, de ontwikkeling van de game is begonnen toen Bethesda nog niet van Microsoft was, maar Bethesda is nu al ruim 2 jaar onderdeel van Microsoft dus ze hebben (of hadden) zeker een impact op deze game (kunnen hebben). Dat een studio als Arkane die voorheen flink wat hits heeft gehad nu met dit komt nadat Bethesda is gekocht door Microsoft ziet er natuurlijk niet goed uit voor Microsoft.

Trouwens pluim richting jullie om de review uit te stellen zodat jullie zelf met een goede, eerlijke review kunnen komen. Heb toch altijd bij veel mensen het idee dat ze maar razendsnel door een game heen knallen of hem zelfs niet eens uit hebben gespeeld omdat ze zo nodig zodra het mag met een review moeten komen.

SuperDre
02 mei 2023 - 11:20

Hopelijk wel een fair review welke dan nog eens gedaan wordt met de day 1 patch, zoals ik begrijp zijn veel reviews uitgevoerd zonder die patch waardoor er nog veel bugs in zouden zitten.

armilo-theus
02 mei 2023 - 10:37

@ali3n8tor the last of us op pc is toch een stuk erger.

ali3n8tor
02 mei 2023 - 10:54
Antwoord aan  armilo-theus

@armilo-theus Nee die is echt van de troon gestoten als slechste port ooit.
Maar nog wel steeds 1 die ook van erbarmelijke kwaliteit is. beschamend gewoon.

Snoop213 (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 10:16

Deze gebruiker is verwijderd

ErikNus
02 mei 2023 - 10:21

@Snoop213 dankjewel, ik wilde dit net tikken.
Ander punt: Lars heeft gewoon nog veel minder tijd met Redfall gehad, daarom is de review uitgesteld.

ali3n8tor
02 mei 2023 - 10:39

@Snoop213 Dat starwars FO een goede game is ontken ik niet, maar we zitten in een cultuur waar kompleet half werkende games games geaccepteerd worden onder het mom van “de patch fixed het wel later”, en beloont worden met een goed cijfer. Als je ballen hebt zeg je hier is een 1 voor je geleverde werk en ik misschien kijk er nog wel een keer naar als het wel af is.

First impressions count.

ali3n8tor
02 mei 2023 - 09:44

Ik moet hier toch wel even een dik stukje hypocrisie aantikken bij gamer.nl die een dead island zonder co-op te testen reviewen, en een hoog cijfer geven aan fallen order, een game die op dit moment staat als de meest BROKEN game van dit moment. maar redfall krijgt een speciale behandeling hier..

reviews horen er te zijn op de dag dat de game beschikbaar is om zo eventuele consumenten te behoeden voor het aanschaffen van een wanproduct als dit, maar het embargo op reviews van ms voor deze game sprak voor mij al boekdelen, daarom zie je reviews van een god of war bv al een week van te voren omdat men vertrouwen heeft in hun product..

ali3n8tor
02 mei 2023 - 09:17

@Snoop213 zo, ben je er eindelijk ook achter hoe het werkt bij ms? Pure schijt aan de consument…. geen idee hoe ze studios moeten managen en alles brute forcen met opkopen en overnemen.

LIQUIDSHAKE (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:22
Antwoord aan  ali3n8tor

Deze gebruiker is verwijderd

Kenny
02 mei 2023 - 16:07

@Liquidshake als Starfield bagger is (en dan bedoel ik niet wat typische Bethesda bugs en misschien 1 of 2 patches benodigd) dan wordt het tijd om mijn SX te verkopen. Dan koop ik wel een SS+PS5.

Snoop213 (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:28
Antwoord aan  ali3n8tor

Deze gebruiker is verwijderd

JaccoPeek
02 mei 2023 - 09:13

@coola Waarschijnlijk niet

Aerofox81
02 mei 2023 - 09:27
Antwoord aan  JaccoPeek

Ik vind het jammer dat de technische staat van een game zo’n groot gedeelte van de uitslag bepaald. Wat op dit moment heel logisch is.
Maar zo krijg je geen goed beeld van een game zelf. Mocht het straks na x-aantal patches wel perfect werken, dan worden reviews niet herzien, en weet je eigenlijk niet wat je ervan moet vinden.

LIQUIDSHAKE (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:30
Antwoord aan  Aerofox81

Deze gebruiker is verwijderd

JaccoPeek
02 mei 2023 - 09:52
Antwoord aan  Aerofox81

@Aerofox81 Ik snap wat je bedoelt. Reviews zijn echt een momentopname, de game ligt immers nu in de winkels voor 75 euro. Reviews herzien kost helaas veel tijd en is het niet altijd waard, ik heb het ooit geprobeerd op zustersite InsideGamer.

Verder is er zover ik van Lars begrijp genoeg anders aan te merken op de game, dus het wil niet zeggen dat ie door de huidige technische staat alleen een slecht cijfer krijgt.

COOLA (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:12

Deze gebruiker is verwijderd

LIQUIDSHAKE (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:09

Deze gebruiker is verwijderd

Snoop213 (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:13

Deze gebruiker is verwijderd

LIQUIDSHAKE (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:28

Deze gebruiker is verwijderd

Snoop213 (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:04

Deze gebruiker is verwijderd

ThEnd
02 mei 2023 - 08:57

@MikkelR1 Metacritic staat op 64, da’s een stukkie lager.

Kenny
02 mei 2023 - 10:47
Antwoord aan  ThEnd

@tmvde dat is op dit moment, maar omdat er nog weinig reviews uit zijn totaal niet representatief. Heb een aanral reviews gelezen maar de gemiddelde mening is: prima game, vooral in cooop, mooie artstyle maar glitches (pop-in) en de framerate mag iets beter.
Veel reviews lijken niet voorbij de eerste area geweest te zijn terwijl meerdere reviews zeggen dat het pas daarna leuk wordt.

Lijkt een game die na 1 flinke patch al prima te pruimen is en verder gewoon prima.

burningcactus
02 mei 2023 - 18:38
Antwoord aan  Kenny

@MikkelR1 Op opencritic.com ligt de gemiddelde score op 65 en geeft slechts 24% van de reviewers aan de game aan te bevelen om te spelen.

Tuurlijk zijn er altijd meerdere kanten, maar we kunnen op basis van de reviews denk ik wel stellen dat dit echt flink onder de maat is, zeker voor een Arkane productie.

LIQUIDSHAKE (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 08:55

Deze gebruiker is verwijderd

do365nic
02 mei 2023 - 09:31

@Liquidshake ik vond gravity Rush wel een zeer fijne game, alsook high on life. Verder speel ik grounded en battlefield ook wellis. Er komen inderdaad niet al te veel nieuwe toppers bij, maar het blijft wel een goeie deal. Zeker als je enkele vrienden hebt die het ook hebben, dan kan je opeens veel samen spelen. Een groot nadeel is wel dat de games niet altijd goed combineren online met steam.

LIQUIDSHAKE (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:35
Antwoord aan  do365nic

Deze gebruiker is verwijderd

Robskeee
02 mei 2023 - 09:36
Antwoord aan  do365nic

@do365nic Poh grounded is echt een top game. Dat die hier geen liefde krijgt heb ik mezelf al vaker afgevraagd. Zelfs de nieuwe update van afgelopen week is hier niet voorbij gekomen zover ik heb gezien.

TripleR40
02 mei 2023 - 09:35

@Liquidshake worden ze boos dat heb ik nog niet gemerkt Hahah

LIQUIDSHAKE (gebruiker is geblokkeerd)
02 mei 2023 - 09:44
Antwoord aan  TripleR40

Deze gebruiker is verwijderd

Bart81
02 mei 2023 - 08:48

@TripleR40
Doen! Zijn we ook van je Xbox getrol af. 🙂
En dan lekker Forspoken opstarten op je PS5.

TripleR40
02 mei 2023 - 09:35
Antwoord aan  Bart81

@Bart81 staat wel 2 punten hoger dan redfall en deze is niet van een Sony studio dus je vergelijking gaat schreef.

Kenny
02 mei 2023 - 08:35

@The_Stifmeister het lijkt een 7.5 te zijn met wat technische issues die wel gepatched gaan worden (mogelijk zelfs day 1). Prima game dus in dat geval.

Plus dat de meeste reviews de game solo lijken te hebben gespeeld terwijl het gewoon een coop game is. Dat maakt ook echt wel uit.

Robskeee
02 mei 2023 - 08:41
Antwoord aan  Kenny

@MikkelR1 Dan snap ik niet dat ze dit uitbrengen in deze staat. Die gele beoordeling op metacritic lijkt mij slechter voor je status dan de game een keertje uitstellen. Pak je tijd, en breng het uit wanneer je zelf 200% tevreden bent met je product. Hun hebben dit toch ook zien aankomen? Of zouden ze tevreden zijn met een 6je?

Kenny
02 mei 2023 - 08:47
Antwoord aan  Robskeee

@Robskeee niet al te lang geleden las je in reviews vooral: “er zijn wat technische issues, maar dat mag de pret niet drukken en wordt vast en zeker gepatched!”.

Nu lijkt iedereen ineens hyper-kritisch te worden. Ik denk dat dit een gevalletje verkeerd inschatten is geweest van Arkane/MS.

Zut
02 mei 2023 - 08:48
Antwoord aan  Kenny

@MikkelR1 Het lijkt een 7.5 te zijn? Gemiddeld staat de game gewoon op een 6.4. Ik snap dat je graag wil dat ie niet tegenvalt als je ernaar uitgekeken hebt maar jouw cijfer is wel heel enthousiast omhoog afgerond. Ook als je de reviews daadwerkelijk leest dan zie je dat er wel meer problemen zijn dan een paar technische issues.

Zal hem vanavond zelf eens proberen, had er zelf wat meer van verwacht in ieder geval.

Kenny
02 mei 2023 - 12:12
Antwoord aan  Zut

@Zut ik heb de meeste reviews op Metacritic doorgelezen en het lijkt er sterk op dat enkelen slechts het startgebied hebben gespeeld. Dat schijnt wat saai, levenloos en niet gelijk aan de rest van de game te zijn. Zelfs de IGN US review lijkt dit het geval te zijn.

Eurogamer vind het een prima game, prachtige artstyle met wat technische mankementen die prima te verhelpen zijn.

TripleR40
02 mei 2023 - 08:23

64 op metacritics en 66 op opencritic wat een wanorde bij Xbox jammer dat Koningsdag al voorbij is anders had ik mooi de serie x op mijn kleedje gezet

JaccoPeek
02 mei 2023 - 08:23

@Helios We hebben enkel een Xbox-code gekregen, dus die testen we nu.

hulstpower
02 mei 2023 - 08:28
Antwoord aan  JaccoPeek

maar iemand van jullie heeft toch wel gamepass ultimate met een game pc. Dan kan je dan toch gewoon beide doen vooral nu dat de review later volgt.

JaccoPeek
02 mei 2023 - 08:36
Antwoord aan  hulstpower

@hulstpower Daar kunnen we even naar kijken ja, thanks voor de feedback.

The_Stifmeister
02 mei 2023 - 08:21

64 op metacritic, ouch. Ik had de Xbox juist een keer een mega knaller gegund. Zonde.

Helios
02 mei 2023 - 08:21

Ah, t wordt geen PC review dus. Helaas, maar dank voor de toelichting.

Kenny
02 mei 2023 - 08:18

De reviews lijken tot nog toe richting een 7.5 te gaan. Prima game dus met ruimte voor verbetering. Maar dat is mijns inziens ook wat je mag verwachten van deze game.