De Assassin's Creed-televisieserie die voor Netflix gemaakt wordt speelt zich mogelijk deels in het oude Rome af.
Dat meldt Nexus Point News. De serie zou zich specifiek richten op de jaren 54 tot 68 na Christus, gedurende de tijd dat keizer Nero aan de macht was. Zowel Nero als zijn mentor Seneca zouden in de serie voorkomen.
Het was al bekend dat er in Italië gefilmd werd, dus dat zou overeenkomen met de setting in de serie. Daarbij werd gemeld dat de serie uit een ensemblecast zal bestaan, oftewel meerdere belangrijke personages. Dit alles is vooralsnog echter niet officieel bevestigd.
Eerder deze week werd al bevestigd dat Toby Wallace, vooral bekend van zijn rol in Babyteeth, een van de hoofdrollen in de serie krijgt. Wanneer de serie precies op Netflix verschijnt is nog niet bekend.
Nee neee ik wil een game in de oude Roma!!!!
Ik hoop toch echt dat deze serie beter gaat zijn dan de film, want die was echt niet om naar huis te schrijven zo slecht. Heb wel vertrouwen in de setting van de serie, dus hopelijk wordt het wat.
Interessante setting, maar zal dus niet om Templars vs Assassins draaien. Toch ben ik er best benieuwd naar, al vind ik die Hidden Ones minder boeiend
Zijn de Hidden Ones niet gewoon een voorloper van de Assassins? Staat me niet meer helemaal bij hoe het precies zat.
Ja, de Hidden ones zijn de voorlopers van de assassins. Ergens tussen Valhalla en Assassin’s Creed 1 veranderen de Hidden ones in the assassins.
Klopt. Toch vind ik het gewoon een interessanter instituut ten tijde van Ezio of de Kenways. Zelfde met de Templars
De setting is goed, alleen nog hopen dat dit niet zo een teenage drama voor jongvolwassenen wordt.
Ik begin telkens meer hype te krijgen voor deze serie.
Ok Coola
Snap ik! En coola of niet, laat je niet gek maken of wegjagen door de droogstoppels hier. Fijn als iemand zo bevlogen en fan is van iets. Zolang men zich gedraagt is iedereen (opnieuw) hartelijk welkom!
Nou precies dit dus!
Beetje triest nu sommige denken dat het Coola is meteen weer zo raar te reageren op hem.
Dat laatste gaan we dan maar zien. De Playsense overstappers weten wel waarom.
Meuk van een site is het geworden ik heb niks maar totaal niks met gokken haal ik wel een lekker weedtje in plaats van!!!!!