Mondmasker van Razer heet nu Zephyr
PU.nl
Nieuws

Mondmasker van Razer heet nu Zephyr

Razer's high-tech mondmasker heet nu officieel Razer Zephyr, in plaats van de tijdelijke Project Hazel-noemer. Daarmee is het ontwerp van het rgb-masker wederom ietwat aangepast en lijkt ook een gesloten 'beta-fase' in zicht.

Razer doopte de naam van het masker officieel om met een update op de officiële Road To Zephyr-webpagina. Deze herinnert geïnteresseerden aan memorabele momenten, zoals de onthulling van het prototype op CES 2021, maar blikt ook vooruit op de komst van het apparaat. 

Watch on YouTube

In de nabije toekomst wil Razer ook een 'beta'-probeersel opgooien voor de Zephyr-maskers. Geïnteresseerde gamers kunnen zich digitaal opgeven om ingeloot te worden voor een testexemplaar. Details zoals de aanvankelijke oplage of precieze testdata blijven vooralsnog uit. 

Oplettende internetpassanten zullen mogelijk ook opgemerkt hebben dat het uiterlijk van de Zephyr toch weer verschilt met het prototype én een latere revisie. Het masker lijkt nu meer van de rgb-verlichting op de mond te schijnen; pal daaronder is nu ook een extra (ventilatie)rooster geïnstalleerd. 

©GMRimport

Of dit het definitieve ontwerp betreft, kan mogelijk nog van de beta-rondes afhangen. Onduidelijk is ook of het herontwerp nog in eerdergenoemde features snijdt — over het zelfreinigende oplaadstation en de ingebouwde speakers is al even niets meer gezegd.

Vooralsnog is "het vierde kwartaal van 2021" de meest recente uitspraak die Razer deed over het daadwerkelijke verschijnen van het Zephyr-masker.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
De ontwikkeling van Mario Kart World begon in 2017
PU.nl
Nieuws

De ontwikkeling van Mario Kart World begon in 2017

De game werd oorspronkelijk ontwikkeld voor de eerste Switch

De ontwikkeling van Mario Kart World is in 2017 van start gegaan - toen nog voor de eerste Switch-console.

Dat blijkt uit een nieuw Ask the Developer-interview dat Nintendo heeft gepubliceerd. Daarin wordt gemeld dat de ontwikkeling van Mario Kart World ergens eind 2017 begon, toen de ontwikkeling van Arms werd afgerond. De game begon als Switch-spel, maar in 2020 werd besloten dat het een Switch 2-game ging worden. Dit omdat toen gewerkt werd aan de Booster Course Pass voor Mario Kart 8 Deluxe.

Daarbij moesten de ontwikkelaars ook concessies doen als de game op de eerste Switch was uitgekomen: "Het was moeilijk voor ons om alles in de game te stoppen wat we voor ogen hadden. We overwogen om de graphics minder gedetailleerd te maken, de resolutie omlaag te schalen en zelfs om de framerate naar 30 fps te verlagen."

Verder wordt in het interview gemeld dat de soundtrack ditmaal gebruikmaakt van meer echte instrumenten, en dat er meer dan tweehonderd verschillende nummers in de game zitten - allemaal compleet nieuwe nummers. Ook wordt gemeld dat een complete dagcyclus in de game ongeveer 24 minuten beslaat. Verder blijkt dat er in de game in totaal honderd circuits zitten als alle verschillende paden tussen tracks worden meegerekend. In de open spelwereld kunnen allerlei stickers worden gevonden die naar gelieve op de karts kunnen worden geplakt.

Mario Kart World komt op 5 juni exclusief naar Nintendo Switch 2 en gaat 79,99 digitaal en 89,99 euro fysiek kosten, al is er ook een Switch 2-bundel beschikbaar waarbij een digitale code van de game geleverd wordt. Hoewel de game zoals gebruikelijk circuits bevat, zijn die allemaal in een open spelwereld geplaatst die spelers naar gelieve kunnen verkennen.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nog meer gameplay van GTA-achtige MindsEye getoond
PU.nl
Nieuws

Nog meer gameplay van GTA-achtige MindsEye getoond

De game komt op 10 juni naar PS5, Xbox Series en pc

Er zijn wederom een tweetal gameplayvideo's van MindsEye, de debuutgame van Build a Rocket Boy, uitgebracht.

Afgelopen weekend viel er ook al gameplay van het spel te zien, en nu zijn er wederom twee video's te bekijken. In de ene video is te zien hoe de speler gedurende de nacht door de open spelwereld rijdt, terwijl de andere trailer vooral schietactie bevat. Beide video's kunnen hieronder worden bekeken.

MindsEye is een verhaalgedreven actie-adventure-thriller gesitueerd in de nabije toekomst. Spelers besturen Jacob Diaz, die een mysterieuze neurale implant heeft en achter de waarheid rondom "AI, high-tech experimenten en ongeregelde militaire macht" probeert te komen. Het spel speelt zich daarbij af in Redrock City.

De game wordt ontwikkeld door Build a Rocket Boy, de studio van voormalige Grand Theft Auto-producent Leslie Benzies. IO Interactive geeft het spel uit. MindsEye wordt gemaakt met dezelfde tools als Everywhere, een online platform waarmee spelers hun eigen levels of complete games kunnen creëren. De studio van Benzies gebruikt Everywhere dus ook om MindsEye te ontwikkelen. Build a Rocket Boy heeft echter benadrukt dat MindsEye een losstaande game is, maar dat er ook nog aan Everywhere gewerkt wordt.

MindsEye komt op 10 juni uit. De game verschijnt zowel fysiek als digitaal op PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc, en kost 59,99 euro.

Watch on YouTube
Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!