Ghost of Yōtei-studio blijft aan één game tegelijk werken
PU.nl
Nieuws

Ghost of Yōtei-studio blijft aan één game tegelijk werken

Het is niet bekend wat het volgende project van de studio wordt

Sucker Punch, de ontwikkelaar van Ghost of Tsushima en het pas uitgekomen vervolg Ghost of Yōtei, blijft zich richten op de ontwikkeling van één game tegelijk.

Dat liet medeoprichter en studiohoofd Brian Fleming weten aan VGC. Daarbij werd niet prijsgegeven wat het volgende project van de studio wordt. "De waarheid is dat wat we ook gaan doen - of we nou verder werken aan de Ghost-franchise of terugkeren naar Sly Cooper - deze beslissing gelimiteerd wordt door het feit dat we onze focus waarderen en onze tijd nemen, wat betekent dat we maar één ding tegelijkertijd doen."

Fleming vervolgde: "Als we goed waren in het hooghouden van vier projecten tegelijkertijd, zouden we een remaster kunnen overwegen. Dan zouden we één van deze ideeën kunnen pakken, en een ander idee, en eentje waar fans om vragen dat erg populair is... maar we kunnen maar één ding doen. Dus het moet je beste idee zijn, toch?"

Sucker Punch is naast de Ghost-games ook bekend van de Sly Cooper-platformers en de InFamous-spellen. Veel gamers vragen dan ook al geruime tijd om de terugkeer naar deze franchises. Met bovenstaande quote wordt het niet uitgesloten dat Sucker Punch daar ooit naar terugkeert, maar het is ook alles behalve zeker.

Ghost of Yotei is nu verkrijgbaar op PlayStation 5. Lars deelde een score van 70 uit in zijn review: "Ghost of Yōtei kent zeker mooie momenten als alles wél goed in elkaar klikt: als het maanlicht juist valt, als de gevechten tot hun climax komen, en vooruit: zelfs het voorspelbare verhaal kent een paar ontroerende momenten. Maar daartegenover staat een waslijst aan punten die niet eens per se slecht zijn, maar vooral achterhaald, ouderwets, of op zijn best niet grensverleggend zijn."

Reacties

Login of maak een account en praat mee!

Aanbevolen voor jou