Switch 2-versie van Assassin’s Creed Shadows uitgelicht via launchtrailer
PU.nl
Nieuws

Switch 2-versie van Assassin’s Creed Shadows uitgelicht via launchtrailer

De game is nu verkrijgbaar voor Nintendo's hybride console

Assassin's Creed Shadows is gisteren uitgekomen voor Nintendo Switch 2, en er is dan ook een launchtrailer beschikbaar van de game.

De nieuwe trailer kan hieronder worden bekeken. Ubisoft gaf onlangs al meer informatie over de Switch 2-versie van het openwereldspel. Zo zijn "bepaalde technische aspecten van de kwaliteit gestroomlijnd, zonder compromissen te sluiten voor de spelerservaring of de rijkdom van de game."

Spelers kunnen de in-game kaart en menu's met het touchscreen van de Switch 2 besturen, en er is cross-progressie aanwezig zodat men via Ubisoft Connect van platforms kan wisselen en toch door kan spelen.

Assassin's Creed Shadows kwam eerder dit jaar uit voor PlayStation 5, Xbox Series-consoles en pc. Lars beloonde Shadows met een score van 85 in zijn review: "Assassin’s Creed Shadows is gebouwd volgens een bekende blauwdruk, maar weet vrijwel ieder aspect te verfijnen of zelfs te perfectioneren. Vooral de waanzinnig mooie spelwereld, de dynamiek tussen de twee hoofdpersonages, en het gebalanceerde vechtsysteem springen eruit. Dit is zonder enige twijfel de beste Assassin’s Creed in jaren."

Overigens liet Ubisoft onlangs weten dat er geen grote nieuwe uitbreiding voor de game meer uitkomt. Eerder dit jaar verscheen de Claws of Awaji-dlc al.

19 Reacties
Nieuwste
Oudste Meeste likes
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
TheLastOttoman
03 december 2025 - 21:49

Lol

TheLastOttoman
03 december 2025 - 21:48

Ze mogen snel met updates komen spel crashed van alle kanten straks gaat me S2 naar de klote!!!!

Edmar
03 december 2025 - 17:18

5 uurtjes de Switch 2 versie gespeeld en best onder de indruk. Na Outlaws heeft Ubisoft het toch ook met deze game weer voor elkaar op de Switch 2.

Ritchie
03 december 2025 - 12:52

Natuurlijk komt dit day 1 in huis voor de Switch 2!

Als dit mogelijk is dan mogen ze daar bij Bandai wel eens opschieten met Eldin Ring.

Kevin L
03 december 2025 - 11:14

Lรจkker Michel! ๐Ÿคฉ

En deze game staat op nr. 1 in de e-shop! Boven Metroid Prime 4. (Er staan continu 10/11 3rd party games in de E-shop top 20)

Dat is alweer de 2e keer in 3 maanden tijd, dat Ubi Nintendo v/d TOTALE ondergang redt met een kneiterdikke port.

De TOTALE ondergang zeg ik je! ๐Ÿ‘ป๐Ÿคช

Biertje-erbij
03 december 2025 - 12:16
Antwoord aan  Kevin L

Waar heb je het over zeg.

Kevin L
03 december 2025 - 13:50
Antwoord aan  Biertje-erbij

Jeetje. Het is een grร p BEโ€ฆ ๐Ÿซ 

Biertje-erbij
03 december 2025 - 14:17
Antwoord aan  Biertje-erbij

Nou lachen. Je post het bloedserieus in diverse topics.

Kevin L
03 december 2025 - 14:38
Antwoord aan  Biertje-erbij

Ja je hebt gelijk. Het spijt me man. ๐Ÿ˜”

Post ff je adres, dan stuur ik je een doos Merci chocolade, een bos bloemen en doosje happy pills. ๐Ÿค—

En dan hoop ik dat je me ooit kan vergeven.. ๐Ÿ™ƒ

Mister Frowdo
03 december 2025 - 19:50
Antwoord aan  Biertje-erbij

Als hij ze niet wilt, dan post je ze maar naar mij! En vergeet de koffiekoeken niet!

Kevin L
03 december 2025 - 20:17
Antwoord aan  Biertje-erbij

Sorry, maar de huidige verzendkosten naar Middle Earth gaan me net ff een stapje te fur. ๐Ÿ˜‰๐Ÿคช

TheLastOttoman
03 december 2025 - 21:49
Antwoord aan  Biertje-erbij

Verkeerde drugs Z gen zeker ๐Ÿ˜€

watashi wa maurice desu.
03 december 2025 - 12:58
Antwoord aan  Kevin L

Hahahah humor met dat knipoogje. Kan ik wel hebben maar waarschijnlijk krijg ik nu weer een lading over me dat ik dit niet als humor mag zien.

Tenminste ik lees hier een bak sarcasme en luchtig vingerwijzen in. Het is namelijk wel opmerkelijk dat Ubisoft games blijkbaar beter doen dan sommige Nintendo games zelf.
Goed voor Ubi en Nintendo en de fans.

Kevin L
03 december 2025 - 13:52

Fijn dat jij t wรจl lachen vindt Maurice! โœŒ๏ธ

watashi wa maurice desu.
03 december 2025 - 14:41

Ja ik ben het vaak niet met jou eens. Maar ik vind een sarcastische grap altijd kunnen. Het was ook duidelijk toch met die knipoog en die geest emoji.

Maar ja ik heb geen humor gaf iemand de vorige keer aan dus ja. Helaas zal ik de enige zijn die jou grappen leuk vind denk ik. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

MooiMan
03 december 2025 - 10:56

Dit zit er toch wel echt heel goed uit zeg! Misschien dat ik de game later alsnog meepak!

gameliefhebber
03 december 2025 - 11:09
Antwoord aan  MooiMan

Zeker doen. Het is de eerste grote Ac game die ik heb uitgespeeld

gameliefhebber
03 december 2025 - 10:39

Vind dat deze game toch veel haat krijgt. Ik heb mij er echt heel erg mee vermaakt. Ik vind het een van de leukste games van het jaar. Dus het is mooi dat de Nintendo Switch 2 bezitter ook de kans krijgt.

Sledge
03 december 2025 - 10:14

Dat ziet er indrukwekkend uit.