Konami geeft een nieuw inkijkje bij de Snake Eater-remake

Geplaatst: 29 juni om 23:57
In de nieuwste aflevering van de Production Hotline-serie, die in het leven is geroepen voor de ontwikkeling van Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, laat Konami de camo- en healingsystemen van de aanstaande remake zien.

In de video wordt bevestigd dat de omgeving en gezondheid van Big Boss realtime impact zullen hebben op zijn uiterlijk. Als je bijvoorbeeld door een modderig moeras kruipt, zullen je kleren doordrenkt worden met modder dat na verloop van tijd opdroogt, verhardt en afbrokkelt. Als je daarna door een bos loopt, zullen vallende bladeren aan je kleren blijven plakken. Wanneer je wordt beschoten of gewond raakt, zullen je kledingstukken schade vertonen, met scheuren en gaten die laten zien waar je bent geraakt.

Watch on YouTube

Het oorspronkelijke spel uit 2004 werd toen al geroemd om het geavanceerde camo- en healingsysteem. Hoewel het toen nog niet zo complex was als in deze nieuwe game, moesten spelers wel hun wonden op een realistische manier behandelen, bijvoorbeeld door gebruik te maken van hechtingen of verbanden.

Konami gaat in deze nieuwe remake nog een stap verder, waarbij alle binnenkomende schade een blijvende impact heeft op Snake's lichaam. Na bijzonder ernstige verwondingen zullen littekens ontstaan die gedurende het hele spel zichtbaar blijven.

Gosse DrentIk ben Gosse en ik houd van Animal Crossing enzo

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.