Marvel Rivals krijgt voorlopig geen PvE-modus
![](https://www.datocms-assets.com/56706/1734459496-marvel-rivals-winter-celebration.webp?width=728&height=410)
“Ja, we denken dat er een deel van ons publiek is dat de PvE-modus leuk zou vinden. Maar je kunt ook zien dat als we met een hardcore PvE-ervaring komen, dat een totaal andere onderscheidende ervaring zal zijn dan wat we nu hebben. Ons ontwikkelingsteam heeft voortdurend geëxperimenteerd met verschillende benaderingen om dat doel te bereiken, zoals een lichtere modus, om te zien wat het beste zou werken voor onze game.”
Dat dataminers denken dat de ontwikkelaars ze trollen door allerlei namen van toekomstige personages in de code van de game te verstoppen, klopt niet, stelt NetEase daarbij. Hiervoor zou het veel te druk zijn met het daadwerkelijk maken van het spel. Wu zegt: “Ten eerste willen we duidelijk maken dat we niemand aanraden om aanpassingen te maken aan de bestanden van de game. We doorlopen voor het ontwerp van elk personage een heel ingewikkeld proces en we maken veel concepten, proeven, prototypes, enzovoort. Er kan dus informatie achterblijven in de code en dat kan betekenen dat we die richtingen hebben geprobeerd en dat ze al dan niet in onze toekomstige plannen verschijnen. En of ze wel of niet in onze toekomstige pijplijn verschijnen, hangt sterk af van wat voor soort gameplay-ervaring onze spelers in onze game verwachten.”
Tot slot ook nog goed nieuws (via IGN) voor mensen die een Switch 2 willen kopen: de studio staat er open voor om Marvel Rivals ook op die console uit te brengen en zou zelfs in samenwerking met Nintendo al met development kits aan de slag zijn gegaan.
Opmerkingen