Shuhei Yoshida geeft info over Ubisoft’s Wild

Geplaatst: Vandaag om 01:38
Sinds het vertrek van Shuhei Yoshida bij PlayStation komt hij met allerlei leuke verhalen en feitjes over hoe hij de gaming industrie heeft ervaren. Dit levert soms zelfs nieuwe inzichten op, zoals over het geschrapte Wild van Ubisoft. Volgens Yoshida-san was het project uiteindelijk te ambitieus en moest de stekker er uit.

Volgens Shuhei Yoshida heeft hij jarenlang nauw samengewerkt met Michel Ancel en zijn team, om de visie voor Wild tot leven te brengen. Er waren belachelijk ambitieuze plannen, zoals de map net zo groot als Europa maken, dynamisch weersysteem met seizoen veranderingen, online play en uiteraard de optie om te spelen als allerlei dieren. Er werd hierdoor ook al besloten om destijds next-gen te gaan, om dit enigszins mogelijk te maken.

Maar helaas, Wild werd geschrapt en dit werd in de zomer van vorig jaar door Ubisoft bevestigd. Toch wel jammer, de game had zeker potentie.

Florian HoutkampFlorian begon in 2007 met zijn stage bij Power Unlimited en hoort sindsdien zo'n beetje bij het vaste meubilair. Hij speelt zo ongeveer alles, maar heeft een grote liefde voor racegames, JRPG's en games die de lijn met films doen vervagen. Daarnaast vindt hij de apparaten waarop hij zijn games speelt minstens zo interessant, wat hem een echte tech-nerd maakt!

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.