Metal Gear Solid: Snake Eater uitgelicht in Deep Dive
Tijdens de Xbox Showcase van afgelopen zondag kregen we talloze trailers te zien van aankomende games, veel van uitzonderijk hoge kwaliteit. Ondanks dat de presentatie twee uur duurde, was er weinig tijd om dieper in te gaan op de games die getoond werd. Daar neemt Xbox nu wel de tijd voor, met een aantal video's waarin ze de grote titels van de show iets langer bespreken.
In de onderstaande video bespreken ze Metal Gear Solid: Snake Eater met de producent van de serie, Noriaki Okamura. Het is momenteel nog niet bekend wanneer de remake van deze absolute klassieker uit moet komen, maar één ding is zeker: de game ziet er wederom ongelofelijk vet uit.
Op grafisch gebied zijn de veranderingen overduidelijk, maar ook de audio van de game is flink aangepakt voor de remake. Toch vond Okamura het belangrijk dat er veel van de originele ervaring intact bleef. Zo worden zo goed als alle originele voice lines weer gebruikt en zijn cutscenes enkel verbeterd om er realistischer uit te zien. Het verhaal is niet aangepast.
Opmerkingen