Patch voor frustrerende stealth-missie Star Wars Outlaws

Geplaatst: 9 september om 14:27
Haalt een lastige stealth-missie in het eerste gedeelte van Star Wars Outlaws het bloed onder je nagels vandaan? Weet dan dat Ubisoft bezig is met aanpassingen.

Julian Gerighty, de regisseur van Star Wars Outlaws, bevestigt dat in gesprek met Gamesradar. De ontwikkelaar buigt zich momenteel over een specifieke stealth-missie in Mirogana, die je wel erg streng straft als Kay wordt gezien. Het lijkt volgens veel spelers wel alsof je in die missie op de hoogste moeilijkheidsgraad een Metal Gear Solid-game speelt, want zodra iemand je ziet is het afgelopen en moet je opnieuw beginnen.

Volgens Gerighty duurt het nog ongeveer een week voordat je de patch kunt verwachten. De regisseur erkent verder dat het team niet zijn beste werk heeft afgeleverd met de Mirogana-missie. “Dit voelt wat mij betreft aan als een fout en die gaan we verbeteren”, aldus Gerighty. “We gaan de fail state waarschijnlijk niet helemaal weghalen, maar we kunnen het wel makkelijker en begrijpelijker maken. We willen het niet oneerlijk laten aanvoelen en zo voelt het wat mij betreft wel aan op dit moment. Dat was niet onze intentie.”

Star Wars Outlaws brengt je naar een heelal hier ver, ver vandaan. Niet bekende gezichten als Luke of Rey spelen ditmaal de hoofdrol, maar de nieuweling Kay Vess. Samen met haar schattige maatje Nix komt ze in de onderwereld van dit heelal terecht. De game is nu verkrijgbaar voor pc, PlayStation 5 en Xbox Series X/S.

Onze Sam Beesems is in zijn review van Star Wars Outlaws niet heel erg enthousiast over de game: “Kay Vess is een perfect startpunt voor een uniek verhaal in het Star Wars-universum. Helaas is na het startschot de originaliteit ver te zoeken en struikelt de game over z’n vele tegenstrijdigheden en een flinke dosis herhaling. Ironisch genoeg is hetgeen wat Star Wars Outlaws leuk maakt schaamteloos maar goed gejat van andere games. Samen met een paar lichtpuntjes houdt dit het ruimteschippie van Kay en Nix wel in de lucht, maar een echte hoogvlieger zal het nooit worden.”

Dwayne VranckenVan origine een PlayStation-gamer, maar inmiddels ook verknocht aan Nintendo en Xbox. Zoekt zijn heil in meeslepende singleplayer-campagnes en zo nu en dan ook wel in wat online fighting games. Begon bij Metal Gear Solid op de PlayStation en vindt inmiddels dat Christopher Nolan de Hollywood-equivalent is van Hideo Kojima.

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.