X

XhiangMomo

7
Forumposts0
Comments12

BIO

Deze gebruiker heeft nog geen bio

Member sinds 23 juli 2024 om 15:15

Activiteit van XhiangMomo

  • X
    Level gestegen: 7 5 dagen geleden om 20:50
  • X
    Gereageerd op een comment: Onbekend artikelSterker nog ze hebben vandaag/gisteren aangekondigd dat ze de komende jaren op OpenWorld/Live Service games gaan focussen. En nee geen sarcasme 5 dagen geleden om 20:50
  • X
    Gereageerd op een comment: Onbekend artikelJe zou zeggen dat toch ook Ubi moet zien dat Andere top games wel goed, voor de volle mep verkopen 5 dagen geleden om 20:49
  • X
    Gereageerd op een comment: Onbekend artikelJa precies. Had ik heel erg met Wildlands. Wereld ofc mooi en divers. En gameplay, in het begin voor mij, uniek. Maar na een paar uur was het weer repetitive to do list gameplay 5 dagen geleden om 20:48
  • X
    Gereageerd op een comment: Onbekend artikelMaar was dit niet de top periode van Marvel en Star Wars films? Volgens mij was dat die periode dat er voor het eerst weer big budget films voor die franchises kwamen, en ik en mijn vrienden zijn er toen naar een hoop geweest waar de bioscoop vrijwel altijd vol was 5 dagen geleden om 20:47
  • X
    Level gestegen: 6 5 dagen geleden om 20:47
  • X
    Level gestegen: 5 3 november 2024 om 15:50
  • X
    Level gestegen: 4 4 oktober 2024 om 02:54
  • X
    Badge ontvangen: N8W8 4 oktober 2024 om 02:52
  • X
    Gereageerd op een comment: Onbekend artikel@Esthar, dat ligt toch wat genuanceerder. The Last of Us 2 was ook een succes binnen de LHBTI-community, vooral omdat het personage oprecht en authentiek was. Vergelijk dat eens met Overwatch, waar de aankondiging dat bepaalde karakters niet hetero waren aanvankelijk goed werd ontvangen, maar vervolgens nergens toe leidde. Het resultaat was dat het al snel overkwam als “pinkwashing”—een oppervlakkige poging om te laten zien dat ze inclusief zijn zonder enige echte representatie. “Kijk, we hebben een regenboog in de game, dus geef ons geld.” Dit soort strategieën stoten uiteindelijk iedereen af, inclusief de doelgroep die men juist probeert aan te trekken. Daarnaast zie ik dat veel media en games vaak hetzelfde stereotype neerzetten: de zogenaamde “tv-homo”—overdreven flamboyant en opvallend. Terwijl de meeste homoseksuele mannen die ik ken juist mannelijker zijn en zich niet zo druk maken over hoe ze worden gerepresenteerd. Dit stereotype voelt daarom kunstmatig en ver van de werkelijkheid. Als je dan ziet dat Concord ook weer dit type personage probeert te gebruiken, krijg ik als homo ook een afkeer, omdat het puur lijkt ingezet voor commerciële doeleinden. Een vergelijkbare situatie zie je bij Budweiser, die nu opeens overal in Europa verkrijgbaar is nadat ze hun markt in de VS hebben beschadigd. 4 oktober 2024 om 02:52