Ghost of Tsushima-producent: ‘We hadden aardig wat creatieve problemen’

Geplaatst: 17 juli 2020 om 13:12Aangepast: 17 juli 2020 om 13:52
De weg die Sucker Punch Production heeft afgelegd om Ghost of Tsushima te maken ging niet zonder slag of stoot. Maar zodra ze hun zinnen hadden gezet op feodale Japan en de samoerai wisten ze waar ze naartoe wilden, zo vertelt de producer.
Zoë BonefaasZodra ik een Game Boy in de hand gedrukt kreeg, was ik om. Het leukste van games vind ik de verhalen die ze vertellen. Favorieten zijn Assassin's Creed, Skyrim, Stardew Valley en Life is Strange. Buiten verhalen in videogames ben ik ook fan van verhalen op andere manieren. Voor de hand liggend dus van films en series (Marvel, DC, Star Wars, Disney, She-ra Princes of Power, Lucifer... ik kan echt eeuwig doorgaan).

Lees Meer


Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.

Gerelateerde artikelen

Meer artikelen tonen
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..