Netflix denkt eraan toch reclames te tonen in games

Geplaatst: 7 januari om 11:00Aangepast: 7 januari om 10:33
Netflix wil zichzelf graag op de kaart zetten als het om games gaat en met inmiddels al ongeveer 100 games op het platform en een paar eigen studio’s doet het dat niet onverdienstelijk. Helemaal het feit dat die games ‘gratis’ te spelen zijn als je een abonnement hebt op de streamingdienst, is voor mensen zeer aantrekkelijk. Ook zitten er geen microtransacties of reclames in de spellen. Tenminste, nog niet.
Laura JennyRoots in Nintendo-games, als puber veel uren in PC-spellen gestoken en nu kan ze niet kiezen welke console haar favoriet is. Haar favo game wel: Super Mario World, hoewel ze altijd openstaat voor een nieuwe nummer 1. Praat veel, maar tikt nog liever. Als het niet over games gaat, dan over films en tech. Schattige dierenplaatjes zijn altijd welkom.

Lees Meer


Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.

Gerelateerde artikelen

Meer artikelen tonen
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..