Stellar Blade-regisseur: "Expres lag toegevoegd aan parry en dodge"

Geplaatst: 26 april om 16:14Aangepast: 26 april om 15:06
De makers van Stellar Blade hebben expres lag geïmplementeerd bij het uitvoeren van perfecte parry's en dodges. Spelers van de demo dachten dat hem om een fout ging, maar het blijkt dus een bewuste keuze.
Dwayne VranckenVan origine een PlayStation-gamer, maar inmiddels ook verknocht aan Nintendo en Xbox. Zoekt zijn heil in meeslepende singleplayer-campagnes en zo nu en dan ook wel in wat online fighting games. Begon bij Metal Gear Solid op de PlayStation en vindt inmiddels dat Christopher Nolan de Hollywood-equivalent is van Hideo Kojima.

Lees Meer


Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.

Gerelateerde artikelen

Meer artikelen tonen
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..